Küçük İskender

Site yakın bir zamanda sıfırlanacaktır arkadaşlar. Sistem tamamiyle değişecek olup üyelermiz baştan üye olmak zorunda kalabilir. Bu duruma karşılık paylaşılan sözlerinizi tekrardan paylaşmak adına şuanki sistem başka bir linkte üyelerimize bildirilecek ve bu linkten üyeliklerine girip paylaşımlarını bu yeni sitede paylaşabilirler. Sitenin ileriye doğru ilerlemesi ve ortamın dahada canlanması için şuan ki sistemin tamamen kaldırılması şarttır. Saygılarımla.

Şimdi katılın
Sief
sief
Bazı insanlarla samimi olurken fazla acele etmişim gibime geliyor.
Sief
sief
En çılgın hayallerini anasının " Yaparsan, valla sütümü helal etmem." lafıyla gerçekleştiremeyenler burda mı..?
Sief
10534121_576333792476942_6401477459075716044_n.jpg sief
:D
Yorum yaz. · Sep 2 2014, 10:57
Sief
sief
bi sevgilim olsada, giyinişinden tutta görüştüğü arkadaşlarına kadar kurallar koyup, yaşam tarzına müdahale ederek canından bezdirsem :D
3 yorum · Sep 2 2014, 09:56
Sief
sief
Elimde sihirli bir değnek olsa; SAVAŞ çıkaranların götüne sokardım. BARIŞ'ı içlerinde hissetsinler diye... Tam Dünya Barış Günü'nü kutlayacam, töbe bi sövmek geliyo
Yorum yaz. · Sep 2 2014, 08:49
Sief
sief
Ya tamam tıp gelişti, insanlığa faydaları var falan tamam da; fitil ne kardeşim...! " Al götüne sokarsın..." diye insanlık mı olur... :)))
Yorum yaz. · Sep 2 2014, 08:43
engin
R_SerSEri
Hatasız kul olmaz dediler, ben de seni affettim! Kul olduğun için değil, benim de bir hatam olsun diye..
Yorum yaz. · Aug 20 2014, 15:44
engin
R_SerSEri
başına gelen her fenalıkta aklına geliyor muyum? geceleri rahat uyuyabiliyor musun? işlerin çıkmaza giriyor mu? kısacası ahım çıkıyor mu? inan çok merak ediyorum...
Yorum yaz. · Aug 20 2014, 15:43
Parça Tesirli Lacivert.
diablo
...
Yorum yaz. · Aug 18 2014, 20:45
Emr
Lejyoner
Senin gördüklerini sünnetçi görmemiştir ama sorsak hep meryem anasın.
Yorum yaz. · Aug 14 2014, 04:13
Sayfalar: 1 2 3 4 5

Giriş

Kullanıcı Adı: Şifre:

Aktif taglar

© Kücük iskender · İletişim ·